torsdag 22 januari 2009

Torsdag

hej hej, idag så vaknade jag upp med Joel brevid mig. Kan inte sova själv längre. Varit i skolan som vanligt åså. Jag kom jag hem kring halv 4 sen for jag till min sånglektion och började sjunga en ny låt som är så bra ! sedan var det kör som var på tur, vi planerade lite om våran Malaga resa som kommer att bli av i slutet på mars. Efter kören så kom mamma och pappa och hämtade mig så for vi och gymmade, sedan skjutsade dom mig till erik. Vi har spelat poker och jag åkte precis ut, först för ovanlighetens skull. Det lär nog inte bli så lång natt men jag ska göra det bästa jag kan för att få sova !

Imorn var det meningen att jag skulle på tjejkväll i Rosvik hos Starry, fick dock veta att jag måste jobba på lördag så det blir nog inte av.. Förlåt Sarry!

Ska gå och spela tekken men marri så måste avsluta här!
Hade bra! /Karin Borgenstål

1 kommentar: