söndag 18 januari 2009

Helgen

Min helg har varit bra till och från. På fredag så kom Starry från rosvik, vi hade planerat en chill tjejkväll hos mig. Planerna blev ändrade så vi for till Joel´s match där dom vinner med 10-3 och far sedan vidare till Kyrkis. Det var planerat att vi skulle vara kring 6 personer men vi blev 11. Fick höra en massa bullshit som jag tycker att vi ska dra ner på annars kommer Cross sluta illa!

På lördag så chillade jag, Starry och Rebecca hos mig fixade oss lite sen drog vi in till stan. Gick in till pingst en sväng sen vidare till Erik. Hos erik var det väldigt blandad stämmning, endel var väldigt glada, endel var väldigt griniga, och vissa allmänt less. Rebecca gick till och med och sov på balkongen och det var -8 grader (den är inte inglasad). Kan säga att jag var väl hyffsat less igår, småsaker som lagras och blir fler tillslut blir det för mkt. Bara man pratar om det så löser allt sig.

Idag så vaknade jag och joel hemma hos Erik och alla förutom vi och Petter hade farit. Vi tog det lugnt och myste på. Nu lite senare på dagen har jag tränat lite innebandy, med mamma´s gäng låter inte så kul. Det är faktist väldigt jobbigt och kul. Imorn är det Nationella i matte och det känns inte allt för bra så ska ta och plugga lite nu så blir det bra.

Hade bra! /KarinB

1 kommentar: