onsdag 21 januari 2009

onsdag


hej, I natt blev det som vanligt att sova hos yrki. Jag och joel har som nästan flyttat in där och har självklart ett eget rum. Nu har vi äntligen avslutat NK a kursen så vi har 3 lektioner minder i veckan. Ganska skönt schema iaf, sovmorgon till 10 varje dag. Imorn så börjar matte B, Blev itne så taggad efter att jag fick höra att jag ska måsta byta lärare.. men sedan visade det sig att virriga birgit hade sagt fel så vi får behålla henne.

inatt blir det att sova hemma eftersom jag inte gjort det på över 7 dagar.

Kvällens planer är inte klara, tänkte höra med tina eller elin, senså kommer joel kring halv 11 efter sin träning.


En sak jag kan bli sjukt irriterad på är att när man sitter på bussen halv 8 på morgonen och inte har lust att komma försent. Åker då gymnasie bussen, sen så när man närmar sig skolan och det är ca 150m kvar så svänger buss aset till höger och kör runt alla lägenheter och skolan istället för att åka direkt till skolan. Iaf väldigt irriterande.


Hade bra! / Karin Borgenstål

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar