fredag 30 januari 2009

Tina är bara för Tokig..

Hej hej, I natt så sov jag, Joel, Micke och Emelie hos erik, det var myspys. Igår kväll fick jag uppdraget att klippa joel med en barn pappers sax.. det var väl lite nervöst men resultatet blev bra, kommer bild när han kommer hem. På dagen idag så for joel och gänget ner till lyxele och spelar Duvan kupp, kommer bli svårt att hålla sig 3 dagar utan honom men sånt får man tåla. Efter skolan så var jag med Jonna en sväng på stan, köpte dock inget pga att jag redan handlat upp studiebidraget första vackan. Efter det så tog jag och Tina bussen till pontus och chillade å basta. Det var väldigt skönt. När vi satt i ångbastun kom en gubbe in och var väldigt pratglad, kul med sociala människor som man inte känner. Vi kollade på en halv dambasket match och dom vann. Tina var värligt taggad på att ställa sig i "Luleå hockey fansen" klacken men inte jag.

Måste bara sätta in en bild på tinas lilla olycka..
Hon satt sig i en upphittarlåda och sa:

- När min syster var yngre och satt på toaletten så var hon så liten att hon gled ner i toastolen och fastnade... Sedan så skrattade hon gott åt det. Hon satte sig i lådan och visade glatt tills Jamme drog bort hennes armar.. det slutade med att hon inte kom upp.. fick lyfta upp henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar