tisdag 10 februari 2009

sjuk..

helloj, igår innan träningen kände jag mig ganska hängig men jag tränade ändå.. det skulle jag nog inte gjort. Jag pinade mig upp och for till skolan det var -20 grader. Under första lektionen så kändes det som att mitt huvud skulle srpängas så jag for hem. När jag kom hem så var joel kvar här så vi har kollat tv och chillat med musik hela dagen och nu for han hem. När jag satt på bussen och var less, ville bara hem så missade busschafören att stanna på min hållplats. Jag hade inte så mkt till röst så jag orkade inte börja skrika, så jag fick gå en bra bit. Vädret var det som räddade mitt humör, solen sken, himlen var blå och det var helt vind stilla.

ikväll blir det att bara vila upp mig och så får jag se hur jag gör med skolan imorn.
Karin Borgtenstål



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar