onsdag 4 februari 2009

4 månader <3

hej hej.
Inatt vaknade jag av att jag på nåot sätt hade klätt av mig alla kläder i sömnen, kändes lite konstigt. Det var ganska tur att inte Erik kom in då hade de varit lite pinsamt. Iaf jag och Joel sov hos Erik i natt, jag var hyffsat grinig igår så gick och la mig tidigt. Idag så har jag kämpat mig genom skoldagen, var sjukt trött i kroppen utan att ens ha tränat. Vi fick veta att Ungdomsmottagningen skulle komma på besök nu på tisdag så vi skulle fundera på frågor vi kan ställa då Petter Backman brister ut:
- Jag ska då fråga " om man kan bli gravid när man har camsex"
Det var då ett väldigt rolig tillfälle denna dag.
Som alla vet så är det 4 januari idag och jag och joel har 4 månaders dag !:D känns dom som att vi kännt varann största delen av livet men så är det.
När jag kom hem från skolan så lagade jag mat som varje onsdag, såklart blev det en kycklingrätt för det är de ända jag lagar. Ikväll ska jag ta och plugga sen blir det nog att kolla på joel´s match.

Karin Borgenstål

1 kommentar:

  1. grattis till 4 månader karkan :)

    jag saknar dig asmycket nu!! vi måste ju ses snart, ska du komma hit eller? :)

    slå en pling ;) puss! <3

    SvaraRadera