onsdag 11 februari 2009

Onsdagä

hallå, Idag är sjukan ännu värre. Jag har precis orkat mig upp ur sängen, vaknade 10 och hade då sovit 11,5 timmar. Jag anar att det är influensan som hittat in i mig, har ont i hela kroppen och har verkligen ingen ork. Nu sitter jag och lyssnar på Coffey anderson, han är min favorit så sjuk bra !! sök på tuben. Joel skulle ringa när han vaknat men han har då inte ring än. Kollade precis ut och såg att det är samma fina väder som igår, fusk att jag måste vara sjuk och inte få njuta av det, mer än från fönstret. Ajja man måste vara sjuk nån gång, har fått ca 15 sms med frågan- Vart är du dååe? har tyvärr inte nå pengar på mobilen men här håller jagf till om ni söker mig -------->
Hoppas att alla andra håller sig friska, ett tipps från mig är att klä er efter väder så blir ni inte som jag..
Karin Borgenstål

1 kommentar:

  1. sekt syrran, äru sjuk? :( inte bra, krya på dig!! :)

    btw, coffey anderson är äckel-bra! :) har lyssnat på honom aslänge nu.

    SvaraRadera